• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82150
+
-

تحقق شهر هوشمند در بوشهر  سرعت می‌گیرد

تحقق شهر هوشمند در بوشهر  سرعت می‌گیرد

فرماندار بوشهر با بیان این‌که نگاه ویژه‌ای برای توسعه و رفع مشکلات بافت تاریخی بوشهر داریم گفت: شهر هوشمند بوشهر نتایج مطلوبی خواهد داشت و دنبال تسریع آن هستیم. به گزارش مهر، «عباس جمشیدی» در دیدار با معتمدین محله کوتی بوشهر اظهار کرد: حل مشکلات مردم بزرگ‌ترین امر به معروف است که اعتماد به نظام را افزایش می‌دهد. وی با تاکید بر این‌که حضور مسئولان در محلات و دیدار با مردم به حل مشکلات کمک می‌کند افزود: نتیجه حضور در محلات و پیگیری مشکلات قطعا نتیجه‌بخش خواهد بود. فرماندار بوشهر اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این پیگیری‌ها به همراهی معتمدین محلات بستگی دارد. با دستگاه‌های اداری هماهنگی کرده‌ایم که در صورت رجوع معتمدین محل، مساعدت‌های لازم صورت گیرد. این سیاست پیگیری معتمدین ضمن پاسخگو کردن ادارات باعث نظارت و هماهنگی‌های لازم می‌شود.

جمشیدی درباره عمران شهری بیان کرد: نیازمند تسریع در طرح‌های عمران شهری هستیم که بخشی از آن در حوزه میراث فرهنگی است. بافت قدیمی ظرفیت مطلوبی در در حوزه عمرانی است و از این ظرفیت می‌توان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و رستوران‌های سنتی استفاده کرد. وی خاطرنشان کرد: اقدامات شایسته‌ای در این زمینه صورت گرفته که شرایط زندگی و ارزش اقتصادی مطلوبی ایجاد کرده است و تجلی آن را در افزایش ارزش ملک و برگشتن بخش عمده‌ای از مردم به این محلات می‌توان دید.

فرماندار بوشهر ادامه داد: محله کوتی از محلاتی است که بیشترین جمعیت را دارد و مردم آن بر روی محله تعصب خاصی دارند. وی با اشاره به این‌که در طرح فاضلاب مشارکت جدی خواهیم داشت افزود: استاندار بوشهر بر روی بافت‌ها حساسیت ویژه‌ای دارد که خوشبختانه این روحیه و رویه ایشان ظرفیتی بسیار عالی در این مورد است. جمشیدی گفت: مصوبه شهر هوشمند در آینده منشا خدمات‌دهی مطلوبی خواهد شد که در تسریع آن تمام‌قد ایستاده‌ایم تا ناب‌ترین محیط را برای شهروندان مهیا کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید